woensdag 3 september 2014

Ook nog een gymtas!

Dit heb ik lekker zitten haken toen we op vakantie waren. Erg hard ging dat trouwens niet hoor, we werden wel beziggehouden met 4 kinderen erbij. Maar dat was ook de bedoeling ;-)
Het moest dus een gymtas worden en volgens mij is hij wel leuk gelukt :-). Het idee kwam van deze (klik) site, ik heb er mijn eigen draai aan gegeven door de patronen uit de CAL deken te gebruiken.


De gymtas is gevoerd met rode polkadot (Stenzo), een tunnel met koord zorgt er voor dat-ie ook dicht kan.


De onderkant bestaat uit verschillende kleuren toeren met stokjes. Simpel maar effectief ;-). Op de bodem heb ik een placemat gelijmd, nu blijft hij beter in model.

Samen met de andere tas is het een leuk setje samen. En nu wil Boaz ook graag een nieuwe tas... dat wordt even wat anders!