donderdag 18 september 2014

Nieuwe kans

Oké, ik beken! 

Ik ben gestopt, gestopt met dé CAL. De reden is heel simpel: mijn wol was op. En de deken nog lang niet op lengte. Ik ben nog diverse keren de winkel in gegaan, oproepjes gedaan op de facebook groep, maar helaas, geen roze wol meer. Wat doe je dan? Inmiddels liep ik al 10 weken achter! Ik ging steeds meer twijfelen: Een sprei?! Ik wil helemaal geen sprei, de dekbedovertrekken die ik hier en hier maakte zijn veel te leuk. Daar moet geen sprei overheen, ik heb gewoon een leuk sierdekentje nodig! Dus... 

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn lieve man het boek 'Haken en Kleur' (klik). Daar staat een erg leuk dekentje in waar ik veel zin in kreeg. Dus een kleur extra gehaald (geel) en er aan begonnen. Van de wol van de CAL. En ook nog een leuk glittertje erbij. Dus dit wordt hem, nu echt. En ik heb vast nog genoeg over om er een leuke kussen bij te haken. Veel leuker, toch?