woensdag 21 november 2012

Award!

Ik kreeg van Felisa van Klaasje van 'elke dag een draadje' een
 
 
 
Dank je wel, Klaasje!
 
De volgende vragen zal ik beantwoorden:
     
    1. Vertel 11 dingen over jezelf:
    Ik ben getrouwd, moeder van 3 prachtige kids, bijna 20 weken zwanger van de 4e, christelijk, juf, komt uit een groot en warm nest, al van jongs af bezig met wol en stof, kocht op mijn 15e mijn 1e naaimachine, hou van gezelligheid, interesse in wonen, foto's maken.
     
    2. Beantwoord de elf vragen die aan je gesteld zijn:
    - Wat is je leukste hobby? Dat wisselt regelmatig. Op dit moment is dat het haken!
    - Hoe lang blog je en waarom? Sinds september 2011. Voor inspiratie en de voldoening van het showen als iets af is.
    - Wat is je favoriete kleur? Roze!!
    - Mooiste herinnering? Heel cliché, maar toch de geboorte van onze kinderen.
    - Iets leuks, wat bijna niemand van je weet? Ehm, moeilijke vraag. Misschien dat ik heb leren handwerken tijdens een stage op de Pabo.
    - De plek waar je het liefste bent? Thuis, met ons gezin.
    - Bos of strand? Strand! Vooral met het fototoestel!
    - Wat wil je ooit nog doen in de toekomst? Ik zou graag een cursus of opleiding coupeuse willen doen.
    - Je favoriete boek? Ik ben dol op diverse creaboeken.
    - Wie inspireert je het meest? Op dit moment is dat wel Pinterest.
    - De volgende keer blog je over...? Weet ik nog niet.
     
    3. Maak 11 nieuwe vragen:
    Ik stel dezelfde vragen aan de volgende! 
     
    4.Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers en stuur hen dit Award.
    Ik hou het bij 1, ik nomineer Ellen!
     
    5. Laat hen dit weten
     
    6. Bedank de persoon van wie je dit award kreeg.