woensdag 3 oktober 2012

Nieuws!

Eindelijk, daar ben ik weer! Ik ben lang afwezig

geweest omdat ik een poos geen energie had

om echt iets te maken en te bloggen. De reden

van die energiedip is wel heel leuk, ik ben

namelijk zwanger! Inmiddels zijn de eerste

maanden voorbij en dat is te merken! Ik heb weer

zin om dingen  aan te  pakken en te maken.

Zo heb ik van de week een ketting en armband

gemaakt voor mijn vriendin. Dat moest passen

bij haar  kleding voor een bruiloft. Deze

missie was geslaagd :-)!



Ik was toch al aan de gang, dus meteen weer

wat voor Leah gemaakt.




Zelf wilde ze ook graag wat rijgen, dat setje

heeft natuurlijk haar voorkeur ;-).



De afgelopen maanden heb ik wel wat kunnen haken.

Zo maakte ik voor een collega deze lieve slofjes, idee

komt van deze site. Knoopjes had ik er niet voor,

 dus dat mocht ze zelf doen.





Ik ben ook bezig met een babydeken, wit, lief,

 maar die komt later weer! Ik hoop de draad van het

 bloggen de komende weken weer op te pakken!