donderdag 10 mei 2012

Haarbandje en nieuwe naaimachine!

Een haarbandje voor een lief klein babymeisje

 van 8 maanden. Dit was een klein kadootje

toen we er vanmiddag op de thee gingen,

 het is gehaakt met katoen en haaknaald nr. 2,5.

 In het bandje heb ik elastiek gezet zodat het

 wat makkelijker om te doen is.

Met een klein bloemetje en een knoopje is het

een lief bandje geworden wat bij veel kleding zal passen.




En dan nog iets: eindelijk heb ik dan een

nieuwe naaimachine! 


Na veel reviews te hebben gelezen

heb ik gekozen voor de Husqvarna emerald 183.

En wát een verschil met mijn ouwetje

 (die ik op mijn 15e kocht en waar ik toch veel

 plezier aan heb gehad), deze gaat als een tierelier,

hapert niet, en wat te denken van alle

extra mogelijkheden... echt genieten, er komen dus

weer wat naaiblogs aan ;-).